Müşterilerimizi Memnun Etmek Için Turkcell’e Güvenimiz Tam!

musterilerimizi-memnun-etmek-icin-turkcell’e-guvenimiz-tam!

Rabam Kurucusu Kaan Aydoğan, “Rabam’ın dijitalleşme yolculuğunda, Türkiye’nin önde gelen bir teknoloji şirketi olması sebebiyle Turkcell’i tercih ettik.” dedi.

1950’li yıllarda temeli atılan Aydoğanlar Şirketler Grubu, ilk olarak otomotiv sektöründe hizmet vermeye başladı. Grup, halihazırda otomotiv, turizm, inşaat, enerji ve teknoloji başta olmak üzere 9 farklı sektöre çözüm geliştirmeye devam ediyor. 

Söyleşimize, şirketin yöneticisi ve Rabam Otomotiv’in kurucusu Kaan Aydoğan’dan Aydoğanlar Şirketler Grubu’nun hizmet alanlarını dinleyerek başladık: “Kurumsal araç ve iş makinesi kiralama, Ford bayiliği, 2.el satış, sigorta acentelikleri, Alarcha Hotels&Resorts markasıyla otel işletmeciliği, konut ve ofis inşaat projeleri, temizlik (belediyelerin çöp Toplama ve yolların süpürülmesi), Biogas ve Landfill Gas Enerji Santralleri alanlarında hizmetlerimizi sürdürüyoruz. Bunların yanı sıra, son girişimimiz Rabam Otomotiv ile teknoloji ve start-up dünyasına giriş yapmaya hazırlanıyoruz.”

Kaan Aydoğan ile yaptığımız röportajda, Rabam’ın faaliyetlerini, grup şirketlerin teknoloji kullanımını ve daha fazlasını masaya yatırdık. Turkcell ile devam eden iş birliklerini de değerlendiren Aydoğan, bu iş ortaklığının gelecekte de devam edeceğine dair açıklamalarda bulundu.

Rabam ile…

otomotiv satış sonrası dünyasını tamamen dijitalleştirerek, Türkiye ve dünyadaki ilk kapıdan kapıya hizmeti sağlayacak ve aynı zamanda araç sahiplerinin bütün ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir platform kuruyoruz. Günümüzün dijital çağını düşünerek mobil uygulama olarak yola çıktığımız bu yolculukta, araç sahiplerine App Store ve Google Play Store’dan ulaşacağız. Kullanıcılar uygulamayı kolaylıkla indirebilecek. 

Zamanın çok değerli olduğu günümüzde, otomotiv ihtiyaçlarını düşünmenize gerek kalmadan, oturduğunuz yerden veya günün keyfini çıkarırken araç bakımından yakıt dolumuna, satın almak istediğiniz bir aracın ekspertizinden araç yıkamaya kadar aklınıza gelebilecek her türlü hizmeti bütüncül bir yaklaşımla sunacağız. İlk etapta 6 ana hizmetle başlayacağımız bu yolculuk, zamanla bir otomobil sahibinin ihtiyacı olabilecek her türlü hizmeti içerecek. Aynı zamanda, müşterilerimiz akıllı hatırlatmalarla aracın ihtiyaçları hakkında bilgilendirilecek ve 4 kolay adımla ihtiyaçları olan hizmeti alabilecekler. En güzeli de bütün bu hizmetleri alırken aracın anlık konum ve hız durumunu görebilecekler. 

Tüm bu özellikleri nedeniyle Rabam’ı geleceğin dijital araç hizmeti olarak tanımlayabiliriz. 

Dijitale yatırım…

başarılı olmak için artık şart. Aksi takdirde, farklı sektörlerde hizmet vermek ve kontrol sağlamak mümkün olmaz. Biz de bu alana olan yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Rabam’ın dijital altyapısını anlatacak olursam; teknoloji çağında araç bakım hizmetini almak günümüzün yarısını alabiliyor ve bu değerli zamanı kullanıcılara kazandırmak için Rabam’ın dijital altyapısına büyük bütçeler ayırdık.

Operasyonlarımızın dijitalleşmesine…

şirketler grubu olarak çok önem veriyoruz ve bu alanlara olabildiğince yatırım yapmaya çalışıyoruz. Aktif olarak bulut teknolojisi kullanıyoruz ve birçok operasyonumuzu makine öğrenimi ile kolaylaştırmaya çalışıyoruz. 

Dijital dönüşüm noktasında en büyük başlığımız, Rabam diyebiliriz. Rabam’a hem dışardan hem de içerden alacağımız yatırımlar ile Türkiye’deki otomotiv sektöründe büyük fark yaratacağımıza inanıyoruz. Daha sonraki hedefimiz ise yurt dışı pazarına açılmak. 

Dijitalleşme serüvenimizde…

birçok firma ile görüştük fakat Turkcell’in bir teknoloji şirketi ve Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden biri olması sebebiyle kendimize uygun bir partner olduğuna karar verdik. Bu çerçevede Turkcell’den GSM ve M2M hat kullanımı, veri merkezi, Metro Ethernet ve en son Rabam tarafında Call Center hizmeti almaya başladık. 

Aynı zamanda dijital dönüşüm projelerimizde de bize öncülük ettiler. Bu süreçte sadece ürün satın almak yetmiyor, herkesin bildiği gibi alınan satış sonrası hizmet en önemli unsurların başında geliyor. Turkcell’le ilk GSM alanında çalışmaya başladığımızda, satış sonrası destek tarafında kendisini kanıtlamıştı. Turkcell’in satış sonrası hizmeti, dijital dönüşüm yolculuğumuzda yaptığımız işi daha da büyütmemize fayda sağladı.

Turkcell’i bir iş ortağı olarak görüyoruz…

ve her zaman yeni iş birliklerine açığız. Özellikle yeni girişimimiz olan Rabam için müşteri memnuniyetini sağlamak bizim için çok öncelikli bir konu. Bu nedenle, alanında öncü olan Turkcell’i tercih ettik. Call Center ve bulut santral hizmetinde birlikte ilerleme kararı aldık. Rabam olarak aynı zamanda GSM tarafında da Turkcell ile çalışıyoruz.

İlerleyen günlerde Rabam ile birçok yeni iş birliğine imza atacağız. Bu iş birliklerinin Rabam’ın satış sonrası hizmet sürecini önemli ölçüde değiştireceğini düşünüyoruz. İş birliklerimizden aldığımız kuvvetle bu sürecin oldukça hızlanacağına inanıyoruz.

Kaç Defa Okundu: 22

Benzer İçerikler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir