• 11 Şubat 2022
  • 60 görüntüleme
  • 1 dakikada okunabilir
  • Gözde Selçuk

  Geçen yıl Bruno Pavlovsky, Sonbahar/Kış 2021 koleksiyonunda Chanel’in ikonik tüvid takımlarına benzer parçaları olduğu için Saint Lauren’a çağrıda bulunmuştu. Şimdiyse bu iki büyük marka güçlerini birleştirip tasarım hırsızlığına dair birlikte tavır alma kararı verdiler.

  “Fransız modası ve özel tasarım evleri, Fransa mirasının temel unsurlarıdır. Yaratıcılıkları, hünerleri ve dünya çapında milyonlarca insana ilham verme yetenekleri, Fransız endüstrisinin küresel etkisine katkıda bulunuyor.” diyen iki marka, WWW’de içinde yayınladıkları reklamda reklam amacını şu sözlerle belirtti: “İş modelleri tasarım hırsızlığına dayanan parazit markaların önünü kesmeli ve gerçek ustalığı korumalıyız. Chanel ve Saint Laurent ayrıca uzun bir karşılıklı saygı geçmişine sahip iki markadır ve iş modelleri yaratımlarının ve yatırımlarının değerini baltalayan veya sulandıran öznelerin tüm girişimlerine karşı yaratılışı savunmak için uğraşır.”

Chanel, reklamı yayınladıktan sonra WWD’ye reklamın özellikle herhangi bir şirkete yönelik olmadığını söyledi.

Önceki Yazı

Bunlar da hoşunuza gidebilir