DESA, Yeni Marka Yüzü Hafsanur Sancaktutan Ile “Kendini Yaşa” Diyor!

desa,-yeni-marka-yuzu-hafsanur-sancaktutan-ile-“kendini-yasa”-diyor!

DESA, yeni sezona Hafsanur Sancaktutan’ın yer aldığı yeni reklam kampanyasıyla merhaba dedi. Doğal hareketleri ve güçlü duruşuyla reklam filminin hikayesine ilham olan Hafsanur Sancaktutan, markanın yeni koleksiyonunda, aranan o” dokunuşu, en iyi şekilde yaşanacak “o” görünümü, tüm gözleri üzerine çevirecek o” duruşu DESA’da bulabileceğini gösteriyor ve DESAyla “Kendini Yaşa!” diyor.

Deri modasının öncü markası DESA, yeni marka yüzü Hafsanur Sancaktutan’ın yer aldığı yeni reklam filmini TV’de ve dijital mecralarda yayınladı. DESA’nın zamansız ve trendleri yansıtan Sonbahar – Kış 2024/2025 Koleksiyonu’ndan öne çıkan parçaların görüldüğü filmde, Hafsanur Sancaktutan’ın tarzı ve yüksek enerjisi dikkat çekiyor.

Reklam filminde, “Kendini Yaşa” mottosuyla modaya olan felsefesini mükemmel bir şekilde yansıtan DESA, stil sahibi olanları özgünlüklerini keşfetmesi, tarzlarını yaratması, kendini ifade etme cesaretini göstermesi için destekliyor. DESA’nın reklam filmine dinamiklik katan “Kendine bir tarz, yeni bir adım; kendine yaklaş, daha da yakın; kendine bir sen, sana bir duruş; üstüne bir renk, bir de dokunuş. DESA, kendini yaşa!” sözlerinin, Hafsanur Sancaktutan’ın doğal hareketleri ve güçlü duruşuyla bütünleştiği görülüyor.

Aynı zamanda DESA’nın reklam filminde zamansız tasarımlarla şekillenen yeni sezon koleksiyonu dikkat çekerken, yenilikçi ve modern kesimleriyle de genç ve dinamik bir kitleye hitap ediyor. Şık detaylar ve rahat formlarla kış aylarının ruhunu yansıtan genç bir koleksiyon izleyiciyle buluşuyor.

Yeni sezonda yeni marka yüzü Hafsanur Sancaktutan ile bir araya gelmekten duyduğu heyecanı belirten DESA CEO’su Burak Çelet, “Bu sezon, genç ve dinamik bir kitleye hitap ederken, zamansız tasarımlarımızdan ödün vermeden, onların özgün tarzlarını ve kendilerini ifade etme cesaretlerini desteklemeyi hedefliyoruz. Hafsanur’un enerjisi, DESA’nın ruhunu ve vizyonunu mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Bu iş birliği, markamızın yenilikçi yaklaşımını ve kaliteli ürünlerimizi genç nesille buluşturmak için önemli bir adım. ‘Kendini Yaşa’ mottosuyla, herkesin kendi stilini bularak kendi hikayesini yazabileceğine inanıyoruz” dedi.

Benzer İçerikler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir