DESA ve Kansersiz Yaşam Derneği, 1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı’nda, ‘Dokun, Hayata Tutun’ projesiyle meme kanseri farkındalığını artırma ve erken teşhisin önemine dikkat çekmeye devam ediyor. Proje kapsamında satışa sunulan pembe deri kurdele anahtarlıklardan elde edilen gelir, Kansersiz Yaşam Derneği’ne bağışlanarak toplumsal faydaya dönüştürülüyor.
Türkiye’nin önde gelen deri ürünleri üreticisi ve perakendecisi DESA, Kansersiz Yaşam Derneği ile iş birliğini bu yıl da sürdürerek geçtiğimiz yıl büyük yankı uyandıran “Dokun, hayata tutun” projesini bir adım ileri taşıyor. Proje, meme kanseriyle mücadelede toplumsal farkındalığı artırmayı ve erken teşhis bilincini yaygınlaştırmayı amaçlıyor.
DESA’nın farkındalık simgesi haline gelen pembe deri kurdele anahtarlıkları, bu yıl da mağazalarda ve internet sitesinde satışa sunuluyor. Anahtarlıklardan elde edilen tüm gelir Kansersiz Yaşam Derneği’ne bağışlanarak meme kanseriyle mücadele ve erken teşhis çalışmalarına katkı sağlıyor.
DESA Yönetim Kurulu Üyesi Burçak Çelet proje hakkında “Geçtiğimiz yıl elde ettiğimiz olumlu sonuçların ardından, ‘Dokun, Hayata Tutun’ projemizi bu yıl da sürdürmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. Toplumsal bilinç ve farkındalık oluşturmanın meme kanseriyle mücadeledeki rolü çok büyük. Daha fazla kadına ulaşmayı ve erken teşhisin önemini vurgulamayı sürdüreceğiz” dedi.
Kansersiz Yaşam Derneği (KAYD) Yönetim Kurulu Başkanı Dida Kaymaz, DESA’nın bu değerli desteğinin meme kanseriyle mücadelede çok önemli bir katkı sağladığını belirterek, bu farkındalık çalışmalarının daha fazla kadının hayatına dokunabilmek için vesile olduğunu ifade etti.
DESA ve Kansersiz Yaşam Derneği, herkesi pembe deri kurdele anahtarlıklardan satın alarak bu anlamlı projeye destek olmaya davet ediyor. Bir kadının hayatına ışık olabilmek için DESA mağazaları ve desa.com.tr’yi ziyaret edebilirsiniz.
Ani Nalyan Dijital İçerik Direktörü
İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Medya ve İletişim bölümünden mezun olan Ani, üniversite yıllarından bu yana içerik üretimi konusunda tecrübe kazanıp 2022’de Marie Claire bünyesine editör olarak katılmıştır. 2023’te ise dijital içerik direktörü görevine yükselmiştir. Şu anda dijital alanı kapsayan editoryal süreçlerde ve projelerde aktif olarak rol almaktadır.