Kutsal Kalp Ile Mühürlendi: Dolce&Gabbana Devotion Eau De Parfum Intense

kutsal-kalp-ile-muhurlendi:-dolce&gabbana-devotion-eau-de-parfum-intense

Bugün, Devotion destanı, kalbi her şeyin üstünde tutan daha da derin bir minnettarlık, cömertlik ve sevgi duygusuyla hayatın en asil değerlerine saygı göstermeye devam ediyor. Bu son yaratım, Dolce&Gabbana’nın stile olan bitmeyen bağlılığından, titiz işçiliğinden ve tasarıma olan ateşli tutkusundan ilham alıyor ve sembolik Kutsal Kalp ile mühürleniyor. Dolce&Gabbana’nın sanatsal vizyonunun özünde yer alan ve sayısız biçimiyle sevginin bir simgesi olan Kutsal kalp, bu parlak gurme koku yaratımını benzersiz motifleri ve zamansız sembolizmiyle süslemek için geri dönüyor.

Dolce&Gabbana, orijinal Devotion Eau de Parfum hikayesini yeniden canlandıran yeni parfümü Devotion Eau de Parfum Intense ile rafine bir duygusal derinliği sunuyor.

Devotion destanı, kalbin kutsiyetini yücelterek, cömertlik ve sevgiye dair en asil değerleri onurlandırmaya devam ediyor. Bu özel yaratım, markanın stil, titiz işçilik ve tasarıma duyduğu tutku ile şekilleniyor ve Dolce&Gabbana’nın imzası haline gelmiş sembolik Kutsal Kalp ile mühürleniyor. Kutsal Kalp, sevginin zamansız ve evrensel bir sembolü olarak, bu parfüme kendine has zarif motifleriyle ruh katıyor.

Devotion Eau de Parfum Intense, markanın özünü ve bağlılık anlayışını daha derin bir tutkuyla yansıtan bir eser. Usta parfümcü Olivier Cresp’in ellerinden çıkan bu koku, orijinal yaratımın daha yoğun ve sofistike bir yorumu olarak karşımıza çıkıyor. Seçkin notaları ile fark yaratan parfüm, selefinin tatlı narenciye dokunuşlarını, ferahlatıcı fındık üst notalarıyla değiştiriyor. Portakal çiçeğinin zarif kalp notalarıyla harmanlanan bu parfüm, Madagaskar vanilyasının sıcak ve baştan çıkarıcı bazıyla mükemmel bir son noktaya ulaşıyor. İtalya’nın esintilerini taşıyan bu yenilikçi kompozisyon, kullanıcısını duyusal bir yolculuğa çıkarıyor.

Çevreye duyarlı yaklaşımıyla da dikkat çeken Dolce&Gabbana Devotion Eau de Parfum Intense, %100 geri dönüştürülebilir doğal kâğıttan üretilen ambalajıyla 30, 50 ve 100 mL yeniden doldurulabilir şişe seçenekleriyle sunuluyor.

Ani Nalyan Dijital İçerik Direktörü

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Medya ve İletişim bölümünden mezun olan Ani, üniversite yıllarından bu yana içerik üretimi konusunda tecrübe kazanıp 2022’de Marie Claire bünyesine editör olarak katılmıştır. 2023’te ise dijital içerik direktörü görevine yükselmiştir. Şu anda dijital alanı kapsayan editoryal süreçlerde ve projelerde aktif olarak rol almaktadır.

Benzer İçerikler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir