Galaxy Z Flip6 Ikonik Tasarımı Ile Modaya Ilham Verdi

galaxy-z-flip6-ikonik-tasarimi-ile-modaya-ilham-verdi

Samsung’un MENA (Orta Doğu ve Kuzey Afrika) Bölgesinde 5 moda markasıyla iş birliği yaparak hayata geçirdiği The Flipside Koleksiyonu; kültür, moda ve teknolojiyi  bir araya getiriyor. Türkiye’de dijital modanın öncü markalarından KNTLGY’nin de yer aldığı koleksiyon, Galaxy Z Flip 6’nın çığır açan katlanabilir tasarımından aldığı ilhamla gençlere kendilerini özgürce ifade etmeleri ve önyargılara karşı sınırları zorlamaları için güç veriyor.

Yapay zekâ teknolojileri ile stili buluşturan Galaxy Z Flip6, cesareti ve özgünlüğü moda podyumlarına taşıyor. 

Aralarında Türkiye’den KNTLGY’nin de bulunduğu 5 moda markasının Samsung iş birliğiyle hayata geçirdiği The Flipside Koleksiyonu, gençlere kendilerini ifade edebilmeleri için cesaret veriyor. Galaxy Z Flip6’yı yansıtan bir koleksiyon hazırlayan her marka, akıllı telefonun şık ve dönüştürücü tasarımını kendini merceğinden yansıtarak farklı tarzlar ile kendi kültürü arasında bağ kuruyor. Samsung, teknolojinin özgünlük kavramına güçlü bir araç olarak hizmet edebileceğini gösteren The Flipside Koleksiyonu ile markaların kendi bölgelerindeki sınırları aşmasına ve hikayelerini daha büyük kitlelerle paylaşmasına da olanak tanıyor.

Geleneksel sanatlardan aldığı gücü dijitale yansıtan koleksiyon

The Flipside Koleksiyonu, moda tutkunlarını özel bir deneyim yolculuğuna çıkarıyor. Bu markalar arasında Ürdün’den FNL, Suudi Arabistan’dan Not Boring, Mısır’dan In Your Shoe, BAE’den L’Afshar ve Türkiye’den KNTLGY yer alıyor. Bahar Ceren Arslan ve Tamer Tamtürk’ün kurucusu olduğu dijital moda markası Knitology Society, geleneksel Türk sanatlarını ileri teknolojiyle harmanlıyor. Markanın sürdürülebilirlik ve dijital inovasyona verdiği önem, kültür nostaljisini modern tasarımla bütünleştiren The Flipside Koleksiyonu’na fütüristik bir boyut kazandırıyor.

Ani Nalyan Dijital İçerik Direktörü

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Medya ve İletişim bölümünden mezun olan Ani, üniversite yıllarından bu yana içerik üretimi konusunda tecrübe kazanıp 2022’de Marie Claire bünyesine editör olarak katılmıştır. 2023’te ise dijital içerik direktörü görevine yükselmiştir. Şu anda dijital alanı kapsayan editoryal süreçlerde ve projelerde aktif olarak rol almaktadır.

Benzer İçerikler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir