Happy Group, Sektörde 25. Yılını Kutladı

happy-group,-sektorde-25.-yilini-kutladi

Bünyesinde Happy Moon’s, İkon, Manhattan ve Little Buddha markalarını barındıran Happy Group; sektördeki 25. yılını muhteşem bir geceyle kutladı. Fenerbahçe’deki Manhattan’da düzenlenen gecede, ünlü DJ Valeron’un performansıyla tüm davetliler, 25. yıl coşkusuna eşlik ettiler. 

Çeyrek asır önce başlayan hikayesini yeni markalarla ve şubelerle sürdüren Happy Group; sektörde sürdürülebilir başarısı ve 3.500 çalışanıyla hem yurtiçinde hem de yurtdışında büyümeye devam ediyor.

Yeme-içme sektörünün öncü markalarından Happy Group, sektördeki 25. yılını genç şarkıcı Begüm Obiz ve ünlü DJ Valeron’un sahne aldığı görkemli bir geceyle kutladı. Bünyesindeki Happy Moon’s, İkon, Manhattan ve Little Buddha markalarıyla yerel ve global anlamda büyümesini sürdüren Happy Group’un en yeni mekanlarından Fenerbahçe’deki Manhattan’da düzenlenen gecede konuklar, 25. yıl coşkusuna eşlik ettiler.

Gecede konuşan Happy Group Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Aymutlu, “1999 yılında Kadıköy’de ilk şubesini açtığımız Happy Moons’u 68 şubeli bir yeme içme zinciri haline getirmekten duyduğum mutluluk ve gururu tarif etmem çok zor. Tek markaya sığamadık yıllar içindeki gelişimimiz ve pazarlama stratejimizin bir sonucu olarak Happy Moon’s markamıza, İkon, Manhattan ve Little Buddha markalarımızı ekleyerek güçlenerek yolumuza devam ettik. Bu sayede misafirlerimizi dünya lezzetleri ile buluşturarak onlara farklı bir gastronomi deneyimi yaşatmayı amaçladık” diyerek başladığı konuşmasında sözlerini şöyle sürdürdü: “Ne mutlu bize ki bugün 25 yılın bilgi, tecrübe, deneyimine ve 25 yaşın enerji, cesaret ve atılımcı ruhuna sahibiz. 25 yıl önce sadece tek bir restoranla çıktığımız yolda; bugün uluslararası bir marka olma yolunda ilerliyoruz.” 

Yeme-İçme Sektöründe “Ulaşılabilir Lüks”

Tüm markalarıyla yeme-içme sektöründe “ulaşılabilir lüks” kavramını ziyaretçileriyle buluşturan grup; 2024 yılı itibari ile 68 şube ve 3 bin 500’ün üzerinde çalışanıyla faaliyet gösteriyor ve 5 kıtada 4 markayla, global bir restoran zinciri olma vizyonuyla, yurtdışında da büyüme çalışmalarına hızla devam ediyor.

Benzer İçerikler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir